Tim stond oog in oog met een wolf: 'Ik had knikkende knieën' - Omroep Brabant
* Tim stond oog in oog met een wolf: 'Ik had knikkende knieën' Omroep Brabant
* Janet filmde wolf in Brabantse woonwijk: 'Bijzonder moment' RTL Nieuws
* Wolf loopt midden op straat in Lage Zwaluwe, bewoner staat oog in oog: 'Zou nu geen schapenboer willen zijn' BN DeStem
* Janet filmt wolf in woonwijk: 'Lag er vannacht wakker van' Omroep Brabant
* Wolf duikt op in Lage Zwaluwe RTL Nieuws
* Hele verhaal bekijken via Guiguu
http://dlvr.it/SCtKlh
http://dlvr.it/SCtKlh
Publicar un comentario