Kabinet roept Nederlanders in Ethiopië 'met klem' op land te verlaten - NU.nl
* Kabinet roept Nederlanders in Ethiopië 'met klem' op land te verlaten NU.nl
* Kabinet roept Nederlanders op met klem Ethiopië te verlaten, 'volgende fase' NOS
* Rebellen Tigray willen naar Ethiopische hoofdstad Addis Abeba, VN start evacuaties Volkskrant
* Ethiopische premier trekt persoonlijk naar het front om met leger te strijden tegen rebellen Telegraaf.nl
* Ministerie scherpt reisadvies voor Nederlanders in Ethiopië aan NOS
* Hele verhaal bekijken via Guiguu
http://dlvr.it/SD76pB
http://dlvr.it/SD76pB

Publicar un comentario