Ronald Koeman: 'Ik dacht even aan uitstappen, maar beter van niet' - Telegraaf.nl
* Ronald Koeman: 'Ik dacht even aan uitstappen, maar beter van niet' Telegraaf.nl
* Koeman over belaging door supporters: 'Het is een maatschappelijk probleem' NU.nl
* Koeman krijgt slecht nieuws over 'onmisbare' Pedri Voetbal International
* Koeman over belaagde auto: 'Niet te veel aandacht besteden aan deze mensen' NOS
* Koeman slaat terug na incident met Barcelona-fans: 'Zijn mensen die slecht zijn opgevoed' AD.nl
* Hele verhaal bekijken via Guiguu
http://dlvr.it/SBLG34
http://dlvr.it/SBLG34
:quality(80)/cdn-kiosk-api.telegraaf.nl/18f65040-3664-11ec-8045-02d1dbdc35d1.jpg)
Publicar un comentario