De Jonge: 'Terrasgangers moeten coronapas tonen voor toiletbezoek binnen' - NU.nl
* De Jonge: 'Terrasgangers moeten coronapas tonen voor toiletbezoek binnen' NU.nl
* De Jonge waarschuwt: 'Wie voor toilet naar binnen gaat, moet ook QR-code tonen' AD.nl
* De Jonge: geen coronapas op terras, maar wel voor de wc binnen NOS
* De Jonge: 'Alleen QR-vrij pissen in een Dixi' Geenstijl.nl
* De Jonge waarschuwt: 'Wie voor toiletbezoek naar binnen gaat, moet ook QR-code tonen' AD.nl
* Hele verhaal bekijken via Guiguu
http://dlvr.it/S7wt0D
http://dlvr.it/S7wt0D

Publicar un comentario